APA:
کپیراستگو، علی، استورچ، نومی، و ناچ، یوته. (1399). تاثیر بازخورد مداوم معلم بر پیچیدگی, دقت دستوری, روانی, محتوا و سازماندهی در نوشتار انگلیسی به عنوان زبان خارجی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، 8(2 )، 41-61. SID. https://sid.ir/paper/394068/fa
Vancouver:
کپیراستگو علی، استورچ نومی، ناچ یوته. تاثیر بازخورد مداوم معلم بر پیچیدگی, دقت دستوری, روانی, محتوا و سازماندهی در نوشتار انگلیسی به عنوان زبان خارجی. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران[Internet]. 1399؛8(2 ):41-61. Available from: https://sid.ir/paper/394068/fa
IEEE:
کپیعلی راستگو، نومی استورچ، و یوته ناچ، “تاثیر بازخورد مداوم معلم بر پیچیدگی, دقت دستوری, روانی, محتوا و سازماندهی در نوشتار انگلیسی به عنوان زبان خارجی،” مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، vol. 8، no. 2 ، pp. 41–61، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/394068/fa