مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

45,292
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

915
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online)

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 42

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    وظیفه دوست، حسین، و اسکندرنیا، دنیا. (1391). بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، -(95-94 (ویژه نامه))، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/395202/fa

    Vancouver: کپی

    وظیفه دوست حسین، اسکندرنیا دنیا. بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1391؛-(95-94 (ویژه نامه)):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/395202/fa

    IEEE: کپی

    حسین وظیفه دوست، و دنیا اسکندرنیا، “بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. -، no. 95-94 (ویژه نامه)، pp. 27–42، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395202/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا