APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و اسکندرنیا، دنیا. (1391). بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، -(95-94 (ویژه نامه))، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/395202/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، اسکندرنیا دنیا. بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1391؛-(95-94 (ویژه نامه)):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/395202/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و دنیا اسکندرنیا، “بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام (online)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. -، no. 95-94 (ویژه نامه)، pp. 27–42، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395202/fa