APA:
کپیرنجبریان، بهرام، رشیدکابلی، مجید، حق شناس، اصغر، و یاوری، زهرا. (1381). بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان
. پژوهشنامه بازرگانی، 7(25)، 127-145. SID. https://sid.ir/paper/395310/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، رشیدکابلی مجید، حق شناس اصغر، یاوری زهرا. بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان
. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1381؛7(25):127-145. Available from: https://sid.ir/paper/395310/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، مجید رشیدکابلی، اصغر حق شناس، و زهرا یاوری، “بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان
،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 7، no. 25، pp. 127–145، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395310/fa