APA:
کپیساعدی، عبداله، و موسوی، سیدنجم الدین. (1396). تاثیر پایگاه های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف کننده. پژوهش های مدیریت در ایران، 21(3 )، 217-241. SID. https://sid.ir/paper/395850/fa
Vancouver:
کپیساعدی عبداله، موسوی سیدنجم الدین. تاثیر پایگاه های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف کننده. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1396؛21(3 ):217-241. Available from: https://sid.ir/paper/395850/fa
IEEE:
کپیعبداله ساعدی، و سیدنجم الدین موسوی، “تاثیر پایگاه های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف کننده،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 21، no. 3 ، pp. 217–241، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395850/fa