مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

6,348
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,504
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا

صفحات

 صفحه شروع 6 | صفحه پایان 20

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی کاربرد یادیارهای دیداری و شنیداری برای آموزش املا به کودکان دارای اختلال های یادگیری در املا در پایه ی اول دبستان بود. روش پژوهش شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون تک گروهی بود. نمونه ی پژوهش شامل 15 دانش آموز دارای اختلال های یادگیری املا بود که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. این کودکان طی 8 جلسه در برنامه ی آموزش املا با استفاده از یادیار ها شرکت کردند. از کودکان آزمون املای معلم ساخته به عنوان پیش آزمون و پس آزمون گرفته شد. داده ها با استفاده از آزمون آماری t وابسته تحلیل شدند. نتایج نشان داد که استفاده از یادیارها در آموزش املا باعث افزایش یادگیری املای کلمات می شوند. لذا در آموزش املا به کودکان دارای اختلال های یادگیری املا استفاده از یادیارها موثر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    بیگدلی، ایمان اله، نجفی، محمود، و عبدل حسین زاده، عباس. (1392). اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا. ناتوانی های یادگیری، 3(2 (پیاپی 9))، 6-20. SID. https://sid.ir/paper/396834/fa

    Vancouver: کپی

    بیگدلی ایمان اله، نجفی محمود، عبدل حسین زاده عباس. اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛3(2 (پیاپی 9)):6-20. Available from: https://sid.ir/paper/396834/fa

    IEEE: کپی

    ایمان اله بیگدلی، محمود نجفی، و عباس عبدل حسین زاده، “اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا،” ناتوانی های یادگیری، vol. 3، no. 2 (پیاپی 9)، pp. 6–20، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396834/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button