APA:
کپیپورجمشیدی، مریم، مومنی راد، اکبر، و کیهانی فاضل، فاطمه. (1397). توسعه و اعتباریابی روش تدریس وارونه برای بهبود یادگیری عمیق دانشجویان. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 8(24 )، 207-233. SID. https://sid.ir/paper/397295/fa
Vancouver:
کپیپورجمشیدی مریم، مومنی راد اکبر، کیهانی فاضل فاطمه. توسعه و اعتباریابی روش تدریس وارونه برای بهبود یادگیری عمیق دانشجویان. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی[Internet]. 1397؛8(24 ):207-233. Available from: https://sid.ir/paper/397295/fa
IEEE:
کپیمریم پورجمشیدی، اکبر مومنی راد، و فاطمه کیهانی فاضل، “توسعه و اعتباریابی روش تدریس وارونه برای بهبود یادگیری عمیق دانشجویان،” مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، vol. 8، no. 24 ، pp. 207–233، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397295/fa