APA:
کپیاشترانی، الهام، گرامی پور، مسعود، و ایزانلو، بلال. (1397). رابطه ارزشیابی برای یادگیری و استفاده دانش آموزان از راهبردهای شناختی و فراشناختی: یک مدل چند سطحی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 8(21 )، 27-48. SID. https://sid.ir/paper/397314/fa
Vancouver:
کپیاشترانی الهام، گرامی پور مسعود، ایزانلو بلال. رابطه ارزشیابی برای یادگیری و استفاده دانش آموزان از راهبردهای شناختی و فراشناختی: یک مدل چند سطحی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی[Internet]. 1397؛8(21 ):27-48. Available from: https://sid.ir/paper/397314/fa
IEEE:
کپیالهام اشترانی، مسعود گرامی پور، و بلال ایزانلو، “رابطه ارزشیابی برای یادگیری و استفاده دانش آموزان از راهبردهای شناختی و فراشناختی: یک مدل چند سطحی،” مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، vol. 8، no. 21 ، pp. 27–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397314/fa