مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

609
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

742
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه آزاد محلات)

صفحات

 صفحه شروع 149 | صفحه پایان 162

چکیده

 هدف: پژوهش حاضر به منظور مطالعه ی رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی انجام شده است. روش: این پژوهش به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شده و جامعه ی آماری آن, شامل کلیه ی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در سال تحصیلی 96-1395 به تعداد 1340 نفر است. با استفاده از شیوه ی نمونه گیری طبقه بندی متناسب با حجم, در نهایت 302 نفر به طور تصادفی برای تحقیق انتخاب شدند. ابزار پژوهش عبارت است از: پرسشنامه ی عدالت آموزشی شفیع پور مطلق(1395)(92/0=α ), پرسشنامه ی محقق ساخته ی سعه ی صدر(94/0=α ) و پرسشنامه ی محقق ساخته ی تواضع آموزشی(91/0=α ). برای تجزیه وتحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون, تحلیل رگرسیون چندگانه ی گام به گام و مدل معادله ی ساختاری استفاده شده است. یافته ها: بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی, در سطح 05/0>P, رابطه ی معنادار و مثبت وجود دارد. بهبود نگرش دانشجویان, رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی را در سطح 05/0>P واسطه گری می کند. نتیجه گیری: برای بهبود عدالت آموزشی ادراک شده نزد دانشجویان باید اساتید از سعه ی صدر و تواضع آموزشی برخوردار باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مریخی، ناهید، و شفیع پور مطلق، فرهاد. (1398). رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه آزاد محلات). مدیریت در دانشگاه اسلامی، 8(1 (17) )، 149-162. SID. https://sid.ir/paper/397842/fa

    Vancouver: کپی

    مریخی ناهید، شفیع پور مطلق فرهاد. رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه آزاد محلات). مدیریت در دانشگاه اسلامی[Internet]. 1398؛8(1 (17) ):149-162. Available from: https://sid.ir/paper/397842/fa

    IEEE: کپی

    ناهید مریخی، و فرهاد شفیع پور مطلق، “رابطه ی بین سعه ی صدر و تواضع آموزشی با عدالت آموزشی (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه آزاد محلات)،” مدیریت در دانشگاه اسلامی، vol. 8، no. 1 (17) ، pp. 149–162، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397842/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button