APA:
کپیاشرفی، نیلوفر، و حیدرزاده هنزائی، کامبیز. (1396). تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا). مدیریت بازاریابی، 12(37 )، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/397925/fa
Vancouver:
کپیاشرفی نیلوفر، حیدرزاده هنزائی کامبیز. تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(37 ):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/397925/fa
IEEE:
کپینیلوفر اشرفی، و کامبیز حیدرزاده هنزائی، “تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 37 ، pp. 1–17، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397925/fa