مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

679
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

312
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

هم آفرینی ارزش در بانکداری ایران: تحلیل عناصر و روابط خلق ارزش

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 122

چکیده

 هیچ سازمانی در عصر کنونی نمی تواند صرفا با تاکید بر قابلیت ها و امکانات خاص خود ذی نفعان و مشتریان خود را ارضا کند. در واقع, سازمان ها با همکاری و مشارکت یکدیگر, در پی ارایه محصولات و خدمات متمایز به مشتریان هستند. در این مقاله, چارچوب شبکه ارزش در صنعت بانکداری با استفاده از ارایه پرسشنامه برای کسب نظرات 33 خبره و صاحب نظر در بانک نمونه بر اساس روش نمونه گیری هدفمند و قضاوتی و با تمرکز بر آزمون میانگین تک نمونه ای برای بررسی عناصر مدل و نیز ارایه پرسشنامه ماتریسی به 8 صاحب نظر از خبرگان منتخب بر اساس روش قضاوتی و با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) برای تحلیل روابط میان عناصر مورد بررسی قرار گرفته است. بنابر یافته های تحقیق, مدل شبکه ارزش صنعت بانکداری در 4 سطح ترسیم می شود که در سطح اول, «خلق ارزش در شبکه ارزش بانکداری», در سطح دوم, «کنش ها و تعامل های بانک با ذینفعان», در سطح سوم, «نقش بانک به عنوان هسته شبکه ارزش», «شرایط داخلی بانک ها», «قوانین و سیاست های بانکداری» و «رقابت در صنعت بانکداری» و در نهایت در سطح آخر, «دارایی های بانک», «تغییر در صنعت بانکداری», «شرایط کلان در کشور», «صنعت بانکداری ایران» و «نیازها و ویژگی های مشتریان» قرار دارند. نتایج نشان داد که عوامل زمینه ای و محیطی, به خصوص شرایط داخلی بانک ها, نقش مهمی در هم آفرینی ارزش در صنعت بانکداری ایفا می کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحمان سرشت، حسین، و شیخی، نرگس. (1398). هم آفرینی ارزش در بانکداری ایران: تحلیل عناصر و روابط خلق ارزش. پژوهش های مدیریت عمومی، 12(46 )، 95-122. SID. https://sid.ir/paper/398015/fa

    Vancouver: کپی

    رحمان سرشت حسین، شیخی نرگس. هم آفرینی ارزش در بانکداری ایران: تحلیل عناصر و روابط خلق ارزش. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1398؛12(46 ):95-122. Available from: https://sid.ir/paper/398015/fa

    IEEE: کپی

    حسین رحمان سرشت، و نرگس شیخی، “هم آفرینی ارزش در بانکداری ایران: تحلیل عناصر و روابط خلق ارزش،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 12، no. 46 ، pp. 95–122، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398015/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button