APA:
کپیجعفری کمانگر، فاطمه، ایزدی، صمد، و پیروز، غلامرضا. (1399). مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 17(39 (پیاپی 66) )، 195-214. SID. https://sid.ir/paper/398376/fa
Vancouver:
کپیجعفری کمانگر فاطمه، ایزدی صمد، پیروز غلامرضا. مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1399؛17(39 (پیاپی 66) ):195-214. Available from: https://sid.ir/paper/398376/fa
IEEE:
کپیفاطمه جعفری کمانگر، صمد ایزدی، و غلامرضا پیروز، “مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 17، no. 39 (پیاپی 66) ، pp. 195–214، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398376/fa