APA:
کپیبنار، نوشین، بیرامی، لیلا، و گوهررستمی، حمیدرضا. (1398). تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(24 )، 25-37. SID. https://sid.ir/paper/398585/fa
Vancouver:
کپیبنار نوشین، بیرامی لیلا، گوهررستمی حمیدرضا. تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(24 ):25-37. Available from: https://sid.ir/paper/398585/fa
IEEE:
کپینوشین بنار، لیلا بیرامی، و حمیدرضا گوهررستمی، “تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 24 ، pp. 25–37، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/398585/fa