مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,746
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,487
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش از راه دور پکیج آموزشی پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 (ویروس (SARS-CoV-2 بر کاهش ترس و اضطراب بیماری کووید19 (ویروس کرونا-نوین 2019) در کلاس مجازی زبان انگلیسی زبان آموزان-مطالعه پایلوت

صفحات

 صفحه شروع 58 | صفحه پایان 67

چکیده

 مقدمه: آموزش از راه دور موهبتی است در خدمت بشریت در زمانی که حضور فیزیکی به واسطه شیوع و انتقال ویروس کرونا-2019 در جمع باعث به خطر افتادن زندگی فردی است آموزش از راه دور باعث کاهش خطرات و اضطراب و استرس ابتلاع به ویروس کرونا-2109شده و کیفیت آموزش را بالا می برد. هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش از راه دور پکیج آموزشی پیشگیری ازابتلا به بیماری کووید19 (ویروس کرونا-2019) بر کاهش ترس و اضطراب بیماری کووید19 (ویروس کرونا-2019) در کلاس مجازی زبان انگلیسی زبان آموزان زبان آموزان بود. مواد و روش: روش پژوهش حاضر پایلوت ازنوع نیمه تجربی و طرح آن از نوع پیش آزمون پس آزمون بود. جامعه آماری این تحقیق شامل بیماران شامل زبان آموزان تحت آموزش از راه دور استان اردبیل است که به صورت روش نمونه گیری در دسترس 30 نفر (در دو گروه 15 نفره گروه آزمایشی و گروه کنترل) بودند. ابزار به کار رفته در این پژوهش آزمون مقیاس اضطراب بیماری کرونا (CDAS) و مقیاس محقق ساخته فوبیا کرونا بود. داده ها با استفاده از تحلیل کوواریانس تحلیل شد. یافته ها: نتایج حاصل از تحلیل آماری نشان داد که بسته آموزشی طراحی شده در در کاهش اضطراب بیماری کرونا (005/0P<003/3=F) و ترس از بیماری کرونا (005/0P<38/5=F) زبان آموزان موثر می باشد. نتیجه گیری: یکی از را ه های که می توان در این زمان شیوع بیماری ویروس کرونا جهت کاهش ترس و اضطراب بیماری کرونا استفاده کرد استفاده از روش های ترکیبی از نظریات جهت بالا بردن آکاهی از این ویروس و اصلاح تفکرات معیوب می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شعبانی میناآباد، ملاحت. (1398). اثربخشی آموزش از راه دور پکیج آموزشی پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 (ویروس (SARS-CoV-2 بر کاهش ترس و اضطراب بیماری کووید19 (ویروس کرونا-نوین 2019) در کلاس مجازی زبان انگلیسی زبان آموزان-مطالعه پایلوت. مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران، 42(4 (پیاپی 108) )، 58-67. SID. https://sid.ir/paper/399055/fa

    Vancouver: کپی

    شعبانی میناآباد ملاحت. اثربخشی آموزش از راه دور پکیج آموزشی پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 (ویروس (SARS-CoV-2 بر کاهش ترس و اضطراب بیماری کووید19 (ویروس کرونا-نوین 2019) در کلاس مجازی زبان انگلیسی زبان آموزان-مطالعه پایلوت. مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران[Internet]. 1398؛42(4 (پیاپی 108) ):58-67. Available from: https://sid.ir/paper/399055/fa

    IEEE: کپی

    ملاحت شعبانی میناآباد، “اثربخشی آموزش از راه دور پکیج آموزشی پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 (ویروس (SARS-CoV-2 بر کاهش ترس و اضطراب بیماری کووید19 (ویروس کرونا-نوین 2019) در کلاس مجازی زبان انگلیسی زبان آموزان-مطالعه پایلوت،” مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران، vol. 42، no. 4 (پیاپی 108) ، pp. 58–67، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399055/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button