APA:
کپیحسینی، سیدیعقوب، و رحمانی، سحر. (1391). تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکت های خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1 (پیاپی 4))، 111-128. SID. https://sid.ir/paper/399545/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدیعقوب، رحمانی سحر. تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکت های خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 4)):111-128. Available from: https://sid.ir/paper/399545/fa
IEEE:
کپیسیدیعقوب حسینی، و سحر رحمانی، “تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکت های خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 1 (پیاپی 4)، pp. 111–128، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399545/fa