APA:
کپینعیمی صدیق، علی، و فتاحی، سمیه. (1399). هماهنگی تصمیم های قیمت گذاری و بازاریابی محصول جدید با استفاده از نظریه بازی. پژوهشنامه بازرگانی، 24(94 )، 1-26. SID. https://sid.ir/paper/399731/fa
Vancouver:
کپینعیمی صدیق علی، فتاحی سمیه. هماهنگی تصمیم های قیمت گذاری و بازاریابی محصول جدید با استفاده از نظریه بازی. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1399؛24(94 ):1-26. Available from: https://sid.ir/paper/399731/fa
IEEE:
کپیعلی نعیمی صدیق، و سمیه فتاحی، “هماهنگی تصمیم های قیمت گذاری و بازاریابی محصول جدید با استفاده از نظریه بازی،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 24، no. 94 ، pp. 1–26، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399731/fa