APA:
کپیقدم پور، عزت اله، امیریان، لیلا، خدایی، سجاد، و پادروند، پیمان. (1399). اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تفکر سازنده و خوداثرمندی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 12(1 )، 4-13. SID. https://sid.ir/paper/400290/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، امیریان لیلا، خدایی سجاد، پادروند پیمان. اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تفکر سازنده و خوداثرمندی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1399؛12(1 ):4-13. Available from: https://sid.ir/paper/400290/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، لیلا امیریان، سجاد خدایی، و پیمان پادروند، “اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تفکر سازنده و خوداثرمندی دانشجویان،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 12، no. 1 ، pp. 4–13، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400290/fa