APA:
کپیخرمشاد، محمدباقر، دهقان، نبی اله، چهاردولی، عباس، دهشیری، محمدرضا، و حجتی، احسان اله. (1398). تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، 3(11 )، 161-206. SID. https://sid.ir/paper/400498/fa
Vancouver:
کپیخرمشاد محمدباقر، دهقان نبی اله، چهاردولی عباس، دهشیری محمدرضا، حجتی احسان اله. تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور. مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی[Internet]. 1398؛3(11 ):161-206. Available from: https://sid.ir/paper/400498/fa
IEEE:
کپیمحمدباقر خرمشاد، نبی اله دهقان، عباس چهاردولی، محمدرضا دهشیری، و احسان اله حجتی، “تدوین الگوی راهبردی بازاریابی محصولات فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور،” مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، vol. 3، no. 11 ، pp. 161–206، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400498/fa