APA:
کپیسررشته داری، محمد، پورکیانی، محمد، و امامی، فرشاد. (1398). تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 18(45 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/400504/fa
Vancouver:
کپیسررشته داری محمد، پورکیانی محمد، امامی فرشاد. تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1398؛18(45 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/400504/fa
IEEE:
کپیمحمد سررشته داری، محمد پورکیانی، و فرشاد امامی، “تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 18، no. 45 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400504/fa