مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,034
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,787
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان به برندهای پوشاک ورزشی ایرانی بود. روش پژوهش, کیفی و مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون است. جامعه آماری این پژوهش شامل صاحب نظران, اساتید بازاریابی ورزشی و تولید کنندگان پوشاک ورزشی بود که نمونه گیری با استفاده از روش هدفمند مبتنی بر رویکرد نظری صورت گرفت. جمع آوری اطلاعات تا اشباع نظری داده ها ادامه یافت و تعداد 20 مصاحبه فردی نیمه ساختاریافته انجام گرفت. فرایند کدگذاری در سه مرحله باز, محوری و گزینشی انجام گرفت و در نهایت به طراحی الگوی مضامین پرداخته شده است. در مجموع 179 کد اولیه ایجاد شد؛ سپس به دلیل کثرت کدها تمامی کدهای مشابه بر پایه قرابت مفهومی و معنایی در گروه خاص خود قرار گرفتند و به 28 مقوله فرعی تقلیل یافتند و نهایتا بر اساس کدهای باز ثانویه, هفت مقوله اصلی شامل نام تجاری, کیفیت محصولات, قیمت, طراحی و شیک بودن, محیط فروشگاه, تبلیغات و ترویج و کیفیت خدمات می باشند. در مرحله بعد به منظور برقراری رابطه بین مفاهیم تولید شده در مرحله کدگذاری کدها و مولفه ها وارد محیط نرم افزار مکس کیودا شد و در نهایت مدل نهایی ارایه گردید. با توجه به یافته های پژوهش می توان بیان کرد تولیدکنندگان پوشاک ورشی ایرانی می توانند با تمرکز بر عوامل شناسایی شده وفاداری مشتریان به برند ورزشی خود را افزایش دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سررشته داری، محمد، پورکیانی، محمد، و امامی، فرشاد. (1398). تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 18(45 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/400504/fa

    Vancouver: کپی

    سررشته داری محمد، پورکیانی محمد، امامی فرشاد. تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1398؛18(45 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/400504/fa

    IEEE: کپی

    محمد سررشته داری، محمد پورکیانی، و فرشاد امامی، “تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 18، no. 45 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400504/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button