مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,405
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,295
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراک شده دانش آموزان نسبت به معلمان

صفحات

 صفحه شروع 234 | صفحه پایان 251

چکیده

 هدف این پژوهش با هدف مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراک شده دانش آموزان نسبت به معلمان انجام شد. روش روش این تحقیق کیفی بوده و با استفاده از طرح پدیدارشناسی به توصیف عمیق موضوع پرداخته است. شرکت کنندگان در این پژوهش 11 دانش آموز مقطع متوسطه اول شهر تهران در سال تحصیلی 98-99 بودند که به شیوه در دسترس انتخاب شدند که در مصاحبه های نیمه ساختار یافته شرکت کردند؛ داده ها به شیوه کلایزی تحلیل شد. یافته ها: در نهایت پس از تحلیل داده ها 4 مقوله اصلی و 8 مقوله فرعی به دست آمد. بر مبنای یافته های این مطالعه, دیدگاه دانش آموز درباره محدود شدن ارتباطاتشان با معلمان, سردرگمی دانش آموزان در شرایط جدید, مسایل ماهیتی تفاوت آموزش غیرحضوری و حضوری, نگرانی دانش آموزان در رابطه با آماده نبودن زیرساخت ها به عنوان مولفه های اصلی به دست آمد. نتیجه گیری: نتایج این مطالعه, تبیین کننده بسترهای ممکن برای مداخله مثبت در رابطه معلم _ دانش آموز با توجه به شرایط موجود است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خضری، مجتبی، وحدانی، محبوبه، و محمودپور، عبدالباسط. (1399). مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراک شده دانش آموزان نسبت به معلمان. پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)، 19(76 )، 234-251. SID. https://sid.ir/paper/400740/fa

    Vancouver: کپی

    خضری مجتبی، وحدانی محبوبه، محمودپور عبدالباسط. مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراک شده دانش آموزان نسبت به معلمان. پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)[Internet]. 1399؛19(76 ):234-251. Available from: https://sid.ir/paper/400740/fa

    IEEE: کپی

    مجتبی خضری، محبوبه وحدانی، و عبدالباسط محمودپور، “مطالعه نقش آموزش مجازی در روابط بین فردی ادراک شده دانش آموزان نسبت به معلمان،” پژوهش های مشاوره (تازه ها و پژوهش های مشاوره)، vol. 19، no. 76 ، pp. 234–251، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400740/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا