مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

518
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

731
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی (مورد مطالعه شرکت های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 63 | صفحه پایان 77

چکیده

 اینترنت یک فناوری در حال توسعه است که محیط متفاوتی را برای فعالیت های بازاریابی بین الملل و گسترش روابط تجاری فراهم ساخته و بنابراین ارزیابی تاثیرات اینترنت بر شرکت های فعال در بازارهای بین المللی یک بخش در حال رشد از بدنه دانش بازاریابی و مدیریت شرکت های بین المللی است. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی در شرکت های نمونه صادراتی ایرانی انجام گرفته است. این پژوهش با بررسی یک مدل مفهومی, به بررسی رابطه استفاده از قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی را پرداخته است. جامعهآماری, شرکت های نمونه صادراتی در بخش های تجاری, صنعتی, خدماتی و کشاورزی فعال در بازارهای بین المللی است. داده های مورد نیاز بر اساس چارچوب تحلیلی تحقیق از طریق پرسش نامه محقق ساخته توزیع شده بین مدیران بازاریابی بین الملل شرکت های جامعه تحقیق به دست آمده و روایی پرسش نامه با نظرات اساتید دانشگاه و کارشناسان بازرگانی ارزیابی شده است. برای سنجش پایایی پرسش نامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شده که حاصل خروجی های نرم افزار spss می باشد. فرضیات پژوهش به کمک مدل معادلات ساختاری و با بهره گیری از نرم افزار لیزرل بررسی شده است. نتایج پژوهش بیانگر آن است که بین استفاده از قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یزدانی، ناصر، و یوسفی، محمد. (1399). بررسی رابطه قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی (مورد مطالعه شرکت های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران). بررسی های بازرگانی، 18(100 )، 63-77. SID. https://sid.ir/paper/402040/fa

    Vancouver: کپی

    یزدانی ناصر، یوسفی محمد. بررسی رابطه قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی (مورد مطالعه شرکت های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1399؛18(100 ):63-77. Available from: https://sid.ir/paper/402040/fa

    IEEE: کپی

    ناصر یزدانی، و محمد یوسفی، “بررسی رابطه قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازارهای صادراتی (مورد مطالعه شرکت های صادرکننده کوچک تا متوسط شهر تهران)،” بررسی های بازرگانی، vol. 18، no. 100 ، pp. 63–77، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button