APA:
کپیعابدینی، بهاره، حقیقی نسب، منیژه، و حسینی، سیدسمیه. (1399). تبیین رابطه ارزش ادراک شده مصرف کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین، 10(2 (پیاپی 37) )، 43-62. SID. https://sid.ir/paper/402137/fa
Vancouver:
کپیعابدینی بهاره، حقیقی نسب منیژه، حسینی سیدسمیه. تبیین رابطه ارزش ادراک شده مصرف کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1399؛10(2 (پیاپی 37) ):43-62. Available from: https://sid.ir/paper/402137/fa
IEEE:
کپیبهاره عابدینی، منیژه حقیقی نسب، و سیدسمیه حسینی، “تبیین رابطه ارزش ادراک شده مصرف کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 10، no. 2 (پیاپی 37) ، pp. 43–62، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402137/fa