APA:
کپیلارتی، نگین، آشوری، الهه، و اعرابی، اکرم. (1397). بررسی تاثیر یک برنامه آموزشی مبتنی بر ایفای نقش با مضمون همدلی با بیمار بر نمره مهارتهای ارتباطی دانشجویان اتاق عمل: یک مطالعه نیمه تجربی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(6 )، 139-146. SID. https://sid.ir/paper/402527/fa
Vancouver:
کپیلارتی نگین، آشوری الهه، اعرابی اکرم. بررسی تاثیر یک برنامه آموزشی مبتنی بر ایفای نقش با مضمون همدلی با بیمار بر نمره مهارتهای ارتباطی دانشجویان اتاق عمل: یک مطالعه نیمه تجربی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(6 ):139-146. Available from: https://sid.ir/paper/402527/fa
IEEE:
کپینگین لارتی، الهه آشوری، و اکرم اعرابی، “بررسی تاثیر یک برنامه آموزشی مبتنی بر ایفای نقش با مضمون همدلی با بیمار بر نمره مهارتهای ارتباطی دانشجویان اتاق عمل: یک مطالعه نیمه تجربی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 6 ، pp. 139–146، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402527/fa