APA:
کپیوقارسیدین، ابوالفضل، ونکی، زهره، طاقی، شهین، و ملازم، زهرا. (1387). تاثیر راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت شده در گروه همتایان» بر مهارت های تفکر انتقادی و آگاهی فراشناختی دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 8(2 (پیاپی 20))، 333-340. SID. https://sid.ir/paper/402914/fa
Vancouver:
کپیوقارسیدین ابوالفضل، ونکی زهره، طاقی شهین، ملازم زهرا. تاثیر راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت شده در گروه همتایان» بر مهارت های تفکر انتقادی و آگاهی فراشناختی دانشجویان پرستاری. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1387؛8(2 (پیاپی 20)):333-340. Available from: https://sid.ir/paper/402914/fa
IEEE:
کپیابوالفضل وقارسیدین، زهره ونکی، شهین طاقی، و زهرا ملازم، “تاثیر راهبرد «پرسشگری متقابل هدایت شده در گروه همتایان» بر مهارت های تفکر انتقادی و آگاهی فراشناختی دانشجویان پرستاری،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 8، no. 2 (پیاپی 20)، pp. 333–340، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/402914/fa