مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

383
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

هویت و سرمایه گذاری زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی چندگانه

صفحات

 صفحه شروع 43 | صفحه پایان 60

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تنگ، مارک فنگ. (1398). هویت و سرمایه گذاری زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی چندگانه. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، 7(1 )، 43-60. SID. https://sid.ir/paper/403112/fa

    Vancouver: کپی

    تنگ مارک فنگ. هویت و سرمایه گذاری زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی چندگانه. مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران[Internet]. 1398؛7(1 ):43-60. Available from: https://sid.ir/paper/403112/fa

    IEEE: کپی

    مارک فنگ تنگ، “هویت و سرمایه گذاری زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: مطالعه موردی چندگانه،” مجله تحقیقات زبان انگلیسی ایران، vol. 7، no. 1 ، pp. 43–60، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/403112/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا