APA:
کپیشریفی میلانی، هامون، برومند، زهرا، و امیرکبیری، علیرضا. (1399). عوامل تاثیرگذار بر صنعت نشر کتاب در ایران. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 21(50 )، 241-258. SID. https://sid.ir/paper/404337/fa
Vancouver:
کپیشریفی میلانی هامون، برومند زهرا، امیرکبیری علیرضا. عوامل تاثیرگذار بر صنعت نشر کتاب در ایران. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1399؛21(50 ):241-258. Available from: https://sid.ir/paper/404337/fa
IEEE:
کپیهامون شریفی میلانی، زهرا برومند، و علیرضا امیرکبیری، “عوامل تاثیرگذار بر صنعت نشر کتاب در ایران،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 21، no. 50 ، pp. 241–258، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404337/fa