APA:
کپیطهماسب زاده شیخلار، داوود، محمودی، فیروز، و فرج پوربناب، فاطمه. (1397). نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در سازگاری حرفه ای دانشجویان دانشگاه تبریز. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(4 )، 78-87. SID. https://sid.ir/paper/404906/fa
Vancouver:
کپیطهماسب زاده شیخلار داوود، محمودی فیروز، فرج پوربناب فاطمه. نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در سازگاری حرفه ای دانشجویان دانشگاه تبریز. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(4 ):78-87. Available from: https://sid.ir/paper/404906/fa
IEEE:
کپیداوود طهماسب زاده شیخلار، فیروز محمودی، و فاطمه فرج پوربناب، “نقش مولفه های برنامه درسی پنهان در سازگاری حرفه ای دانشجویان دانشگاه تبریز،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 4 ، pp. 78–87، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404906/fa