مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,604
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,452
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

به کارگیری فناوری های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 64

چکیده

 با توجه به اهمیت استفاده از اینترنت و فناوری های مرتبط با آن جهت بازاریابی در فضای کسب وکار امروزی که رقابت شدیدی را در بین نهادها و ارگان های مختلف به وجود آورده است و سبب استفاده از شیوه های مختلف توسط سازمان ها برای دستیابی به موفقیت شده است, در این مطالعه به مروری جامع بر انواع بازاریابی دیجیتال پرداخته شده است. هدف از این مطالعه معرفی شیوه هایی از بازاریابی دیجیتال است که می تواند در حوزه آموزش مورد استفاده قرار گیرد و سبب موفقیت در عملکرد بازاریابی کسب وکارهایی شود که در حوزه آموزش فعال هستند. طبق بررسی های انجام شده در این مطالعه مبتنی بر مبانی نظری می توان سه شیوه بازاریابی در رسانه های اجتماعی, بازاریابی با ایمیل و بازاریابی محتوا را به عنوان شیوه هایی از بازاریابی دیجیتال معرفی کرد که بیشترین کاربرد را می تواند به خصوص در حوزه آموزش داشته باشد. ازاین رو توجه به آن ها به مدیران سازمان های مرتبط پیشنهاد می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    وزیری گهر، حمیدرضا، و عبدالحسینی، رضا. (1399). به کارگیری فناوری های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش. توسعه تکنولوژی صنعتی، 18(41 )، 51-64. SID. https://sid.ir/paper/404927/fa

    Vancouver: کپی

    وزیری گهر حمیدرضا، عبدالحسینی رضا. به کارگیری فناوری های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش. توسعه تکنولوژی صنعتی[Internet]. 1399؛18(41 ):51-64. Available from: https://sid.ir/paper/404927/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا وزیری گهر، و رضا عبدالحسینی، “به کارگیری فناوری های نوین و بازاریابی دیجیتال در جذب مخاطب حوزه آموزش،” توسعه تکنولوژی صنعتی، vol. 18، no. 41 ، pp. 51–64، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404927/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button