APA:
کپینورالدینی، احمد، ثناگو، اکرم، مجیدنیا، مصطفی، طالبی، زهرا، و شاهرودی، محدثه. (1399). مقایسه اثر بخشی روش آموزش حل مسئله و آموزش مشارکتی با روش آموزش معمول بر مهارت بالینی, اضطراب و رضایتمندی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه. آموزش پرستاری، 9(1 )، 29-39. SID. https://sid.ir/paper/405379/fa
Vancouver:
کپینورالدینی احمد، ثناگو اکرم، مجیدنیا مصطفی، طالبی زهرا، شاهرودی محدثه. مقایسه اثر بخشی روش آموزش حل مسئله و آموزش مشارکتی با روش آموزش معمول بر مهارت بالینی, اضطراب و رضایتمندی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه. آموزش پرستاری[Internet]. 1399؛9(1 ):29-39. Available from: https://sid.ir/paper/405379/fa
IEEE:
کپیاحمد نورالدینی، اکرم ثناگو، مصطفی مجیدنیا، زهرا طالبی، و محدثه شاهرودی، “مقایسه اثر بخشی روش آموزش حل مسئله و آموزش مشارکتی با روش آموزش معمول بر مهارت بالینی, اضطراب و رضایتمندی دانشجویان پرستاری در بخش مراقبت های ویژه،” آموزش پرستاری، vol. 9، no. 1 ، pp. 29–39، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405379/fa