APA:
کپیسازور، سیدعلی، نوری، ربابه، ساعی، رضوان، و حاتمی، محمد. (1396). تاثیر آموزش روانی مبتنی بر پذیرش و تعهد در تنظیم هیجان ابراز شده خانواده بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی. فیض، 21(3)، 265-271. SID. https://sid.ir/paper/40540/fa
Vancouver:
کپیسازور سیدعلی، نوری ربابه، ساعی رضوان، حاتمی محمد. تاثیر آموزش روانی مبتنی بر پذیرش و تعهد در تنظیم هیجان ابراز شده خانواده بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی. فیض[Internet]. 1396؛21(3):265-271. Available from: https://sid.ir/paper/40540/fa
IEEE:
کپیسیدعلی سازور، ربابه نوری، رضوان ساعی، و محمد حاتمی، “تاثیر آموزش روانی مبتنی بر پذیرش و تعهد در تنظیم هیجان ابراز شده خانواده بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی،” فیض، vol. 21، no. 3، pp. 265–271، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/40540/fa