APA:
کپیاکبری یزدی، حسین، رودباری، حمید، و عبدالهی، سلیمان. (1399). تاثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش، 9(2 (پیاپی 22) )، 121-138. SID. https://sid.ir/paper/405664/fa
Vancouver:
کپیاکبری یزدی حسین، رودباری حمید، عبدالهی سلیمان. تاثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران. مدیریت و توسعه ورزش[Internet]. 1399؛9(2 (پیاپی 22) ):121-138. Available from: https://sid.ir/paper/405664/fa
IEEE:
کپیحسین اکبری یزدی، حمید رودباری، و سلیمان عبدالهی، “تاثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران،” مدیریت و توسعه ورزش، vol. 9، no. 2 (پیاپی 22) ، pp. 121–138، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405664/fa