APA:
کپیرستم اوغلی، زهرا، موسی زاده، توکل، رضازاده، بابک، و رستم اوغلی، سهیلا. (1392). نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه. روانشناسی مدرسه، 2(3 (پیاپی 7))، 76-96. SID. https://sid.ir/paper/405921/fa
Vancouver:
کپیرستم اوغلی زهرا، موسی زاده توکل، رضازاده بابک، رستم اوغلی سهیلا. نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1392؛2(3 (پیاپی 7)):76-96. Available from: https://sid.ir/paper/405921/fa
IEEE:
کپیزهرا رستم اوغلی، توکل موسی زاده، بابک رضازاده، و سهیلا رستم اوغلی، “نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فراشناختی در پیش بینی ناگویی خلقی دانش آموزان دختر دوره متوسطه،” روانشناسی مدرسه، vol. 2، no. 3 (پیاپی 7)، pp. 76–96، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/405921/fa