APA:
کپیپیرمحمدیانی، روجیار، و محمدی، شهریار. (1398). معیارهای ارزیابی ارزش اثرگذاری کاربران رسانه های اجتماعی چارچوبی براساس کاوش رسانه های اجتماعی. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 11(39-40 )، 109-125. SID. https://sid.ir/paper/406540/fa
Vancouver:
کپیپیرمحمدیانی روجیار، محمدی شهریار. معیارهای ارزیابی ارزش اثرگذاری کاربران رسانه های اجتماعی چارچوبی براساس کاوش رسانه های اجتماعی. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران[Internet]. 1398؛11(39-40 ):109-125. Available from: https://sid.ir/paper/406540/fa
IEEE:
کپیروجیار پیرمحمدیانی، و شهریار محمدی، “معیارهای ارزیابی ارزش اثرگذاری کاربران رسانه های اجتماعی چارچوبی براساس کاوش رسانه های اجتماعی،” فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، vol. 11، no. 39-40 ، pp. 109–125، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406540/fa