APA:
کپیمعصومی جهانگیرلو، رحمان، خدادادحسینی، سیدحمید، و همتی نژاد، مهرعلی. (1398). تاثیر تقلید برند بر شباهت درک شده توسط مصرف کننده با نقش تعدیل گری ذهنیت مصرف کننده و و فاداری به برند. پژوهش های مدیریت در ایران، 23(1 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/406868/fa
Vancouver:
کپیمعصومی جهانگیرلو رحمان، خدادادحسینی سیدحمید، همتی نژاد مهرعلی. تاثیر تقلید برند بر شباهت درک شده توسط مصرف کننده با نقش تعدیل گری ذهنیت مصرف کننده و و فاداری به برند. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1398؛23(1 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/406868/fa
IEEE:
کپیرحمان معصومی جهانگیرلو، سیدحمید خدادادحسینی، و مهرعلی همتی نژاد، “تاثیر تقلید برند بر شباهت درک شده توسط مصرف کننده با نقش تعدیل گری ذهنیت مصرف کننده و و فاداری به برند،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 23، no. 1 ، pp. 1–24، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406868/fa