مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

800
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

783
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 209

چکیده

 با رشد فن آوری اطلاعات و توانایی آن در گرد هم آوردن مصرف کنندگان با نیرویی جدید, رویکرد ویروسی در بازاریابی دیگر نه یک انتخاب برای شرکت ها که بیشتر یک الزام محسوب می شود؛ اما باگذشت سال ها از به کارگیری بازاریابی ویروسی, درک دنیای بازاریابی از آن در ابتدای راه قرار دارد. هرچند پژوهش های پیرامون بازاریابی ویروسی به طور نسبی باکیفیت اند, اما بیشتر آن ها عمدتا پرتوی بر اجزای مختلف کارزار بازاریابی ویروسی می اندازند و هیچ یک با ارائه چارچوبی جامع به بازاریابان کمک نمی کنند تا بتوانند کارزار بازاریابی ویروسی خود را از ابتدا تا به انتها طراحی کرده و آن را پیاده سازی کنند. هدف از پژوهش فعلی ارائه چارچوبی جهت طراحی کارزار بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران است تابه منظور درک و طراحی بهتر اجزای مختلف کارزار بازاریابی ویروسی و همچنین روشی که این اجزا باید به منظور کسب نتایج مورد انتظار با یکدیگر ترکیب شوند, به کار گرفته شود. بدین منظور ابتدا با بررسی پژوهش های موجود در این حوزه با استفاده از روش فراترکیب, 148 کد استخراج شدند که در 23 مضمون و 13 دسته بندی طبقه بندی شده و در قالب چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کنندهارائه شدند, سپس به منظور اصلاح و بازبینی چارچوب استخراج شده از فراترکیب متناسب با محیط کسب وکار کشور ایران, با خبرگان صنعتی دارای تجربه در طراحی و اجرای کارزار بازاریابی ویروسی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران, مصاحبه نیمه ساختاریافته انجام شده و نتایج مصاحبه با روش تحلیل محتوا بررسی شده است و با استفاده از این نتایج, چارچوب نهایی پژوهش جهت طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقاجان تبارمقری، مجتبی، مانیان، امیر، امیرشاهی، میراحمد، و شامی زنجانی، مهدی. (1398). ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات، 5(1 (پیاپی 8) )، 183-209. SID. https://sid.ir/paper/407813/fa

    Vancouver: کپی

    آقاجان تبارمقری مجتبی، مانیان امیر، امیرشاهی میراحمد، شامی زنجانی مهدی. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات[Internet]. 1398؛5(1 (پیاپی 8) ):183-209. Available from: https://sid.ir/paper/407813/fa

    IEEE: کپی

    مجتبی آقاجان تبارمقری، امیر مانیان، میراحمد امیرشاهی، و مهدی شامی زنجانی، “ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران،” مدیریت اطلاعات، vol. 5، no. 1 (پیاپی 8) ، pp. 183–209، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407813/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button