APA:
کپیآقاجان تبارمقری، مجتبی، مانیان، امیر، امیرشاهی، میراحمد، و شامی زنجانی، مهدی. (1398). ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات، 5(1 (پیاپی 8) )، 183-209. SID. https://sid.ir/paper/407813/fa
Vancouver:
کپیآقاجان تبارمقری مجتبی، مانیان امیر، امیرشاهی میراحمد، شامی زنجانی مهدی. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران. مدیریت اطلاعات[Internet]. 1398؛5(1 (پیاپی 8) ):183-209. Available from: https://sid.ir/paper/407813/fa
IEEE:
کپیمجتبی آقاجان تبارمقری، امیر مانیان، میراحمد امیرشاهی، و مهدی شامی زنجانی، “ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران،” مدیریت اطلاعات، vol. 5، no. 1 (پیاپی 8) ، pp. 183–209، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407813/fa