APA:
کپینجفی، سهراب، و معروفی، یحیی. (1399). تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 17(37 (پیاپی 64) )، 61-76. SID. https://sid.ir/paper/407829/fa
Vancouver:
کپینجفی سهراب، معروفی یحیی. تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1399؛17(37 (پیاپی 64) ):61-76. Available from: https://sid.ir/paper/407829/fa
IEEE:
کپیسهراب نجفی، و یحیی معروفی، “تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 17، no. 37 (پیاپی 64) ، pp. 61–76، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407829/fa