APA:
کپیکیارزم، آمنه، فروزنده دهکردی، لطف اله، محمودی میمند، محمد، و حسینی، میرزاحسن. (1399). طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم گیری مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی، 12(23 )، 277-308. SID. https://sid.ir/paper/408204/fa
Vancouver:
کپیکیارزم آمنه، فروزنده دهکردی لطف اله، محمودی میمند محمد، حسینی میرزاحسن. طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم گیری مشتری. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(23 ):277-308. Available from: https://sid.ir/paper/408204/fa
IEEE:
کپیآمنه کیارزم، لطف اله فروزنده دهکردی، محمد محمودی میمند، و میرزاحسن حسینی، “طراحی و تبیین الگوی بهبود خرید برخط فرایند تصمیم گیری مشتری،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 23 ، pp. 277–308، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408204/fa