APA:
کپیبرنا، محمد، و فولادچنگ، محبوبه. (1397). اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(2 )، 123-132. SID. https://sid.ir/paper/408481/fa
Vancouver:
کپیبرنا محمد، فولادچنگ محبوبه. اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(2 ):123-132. Available from: https://sid.ir/paper/408481/fa
IEEE:
کپیمحمد برنا، و محبوبه فولادچنگ، “اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور-ترجمه بر یادگیری زبان انگلیسی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 123–132، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408481/fa