APA:
کپیموحدی، محمدمهدی، و سعیدی، نیما. (1399). رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی). تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 12(3 (پیاپی 47) )، 73-98. SID. https://sid.ir/paper/408514/fa
Vancouver:
کپیموحدی محمدمهدی، سعیدی نیما. رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی). تحقیقات اقتصاد کشاورزی[Internet]. 1399؛12(3 (پیاپی 47) ):73-98. Available from: https://sid.ir/paper/408514/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی موحدی، و نیما سعیدی، “رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از راه پیام کوتاه با روش تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی)،” تحقیقات اقتصاد کشاورزی، vol. 12، no. 3 (پیاپی 47) ، pp. 73–98، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408514/fa