APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، ساکی پور، آذین، و جلالی، سیدمهدی. (1397). شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت. مدیریت برند، 5(16 )، 85-105. SID. https://sid.ir/paper/409382/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، ساکی پور آذین، جلالی سیدمهدی. شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(16 ):85-105. Available from: https://sid.ir/paper/409382/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، آذین ساکی پور، و سیدمهدی جلالی، “شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت،” مدیریت برند، vol. 5، no. 16 ، pp. 85–105، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409382/fa