APA:
کپیعالی، صمد، ابراهیمی، عبدالحمید، میرابی، وحیدرضا، و زارع، شهرام. (1399). مدل سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه گرایی مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی، 11(41 )، 199-216. SID. https://sid.ir/paper/409767/fa
Vancouver:
کپیعالی صمد، ابراهیمی عبدالحمید، میرابی وحیدرضا، زارع شهرام. مدل سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه گرایی مشتری. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1399؛11(41 ):199-216. Available from: https://sid.ir/paper/409767/fa
IEEE:
کپیصمد عالی، عبدالحمید ابراهیمی، وحیدرضا میرابی، و شهرام زارع، “مدل سازی اثربخشی راهبردهای سرمایه گذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطه گرایی مشتری،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 11، no. 41 ، pp. 199–216، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/409767/fa