APA:
کپیاسگندری، کریم، و بیگلو، لیلا. (1401). طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تاکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی. مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 69-91. SID. https://sid.ir/paper/410229/fa
Vancouver:
کپیاسگندری کریم، بیگلو لیلا. طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تاکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):69-91. Available from: https://sid.ir/paper/410229/fa
IEEE:
کپیکریم اسگندری، و لیلا بیگلو، “طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تاکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 69–91، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410229/fa