مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

182
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

543
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 18

چکیده

 رقابت در صنعت بانکداری مبتنی بر توانایی کارکنان بانک ها برای ارایه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است. رهبران فروش اغلب موفقیت سازمان را مدیون فرهنگ آن می دانند؛ فرهنگی که مبتنی بر نوآوری, کار تیمی و توانمندسازی است. بنابراین هدف پژوهش حاضر, ارایه مدلی برای شناسایی مفهوم, علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت (در بخش کیفی) و سپس آزمون مدل یادشده با استفاده از معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزیی (در بخش کمی) است. با استفاده از نظریه کیفی داده بنیاد برگرفته از نظریه اشتراوس و کوربین و انجام مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته با خبرگان بانکی, مدل فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت در قالب 43 مفهوم, 8 زیرمقوله و 4 مقوله اصلی استخراج گردید. سپس بر اساس مدل فرآیندی و گزاره های حکمی به دست آمده از مرحله اول, فرضیه های پژوهش تدوین و در سطح شعب بانک ملت (با حجم نمونه 360 تایی) به صورت کمی آزمون شد. در بخش دوم علاوه بر تایید اعتبار مدل, تمامی فرضیات مطرح شده مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد متغییرهای فضای رقابتی و تغییر و تحول در پارامترهای کسب وکار تاثیر مثبت و معناداری بر فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت داشته و استقرار آن پیامدهایی مرتبط با بانک, مشتریان و کارکنان دارد. رقابت در صنعت بانکداری مبتنی بر توانایی کارکنان بانک ها برای ارایه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است. رهبران فروش اغلب موفقیت سازمان را مدیون فرهنگ آن می دانند؛ فرهنگی که مبتنی بر نوآوری, کار تیمی و توانمندسازی است. بنابراین هدف پژوهش حاضر, ارایه مدلی برای شناسایی مفهوم, علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت (در بخش کیفی) و سپس آزمون مدل یادشده با استفاده از معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزیی (در بخش کمی) است. با استفاده از نظریه کیفی داده بنیاد برگرفته از نظریه اشتراوس و کوربین و انجام مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافتهبا خبرگان بانکی, مدل فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت در قالب 43 مفهوم, 8 زیرمقوله و 4 مقوله اصلی استخراج گردید. سپس بر اساس مدل فرآیندی و گزاره های حکمی به دست آمده از مرحله اول, فرضیه های پژوهش تدوین و در سطح شعب بانک ملت (با حجم نمونه 360 تایی) به صورت کمی آزمون شد. در بخش دوم علاوه بر تایید اعتبار مدل, تمامی فرضیات مطرح شده مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد متغییرهای فضای رقابتی و تغییر و تحول در پارامترهای کسب وکار تاثیر مثبت و معناداری بر فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت داشته و استقرار آن پیامدهایی مرتبط با بانک, مشتریان و کارکنان دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدجوادین، سیدرضا، بهرامی، مجتبی، اسفیدانی، محمدرحیم، فرهنگی، علی اکبر، و رستگار، عباسعلی. (1399). شناسایی مفهوم, علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش. مطالعات مدیریت راهبردی، 11(42 )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/410597/fa

    Vancouver: کپی

    سیدجوادین سیدرضا، بهرامی مجتبی، اسفیدانی محمدرحیم، فرهنگی علی اکبر، رستگار عباسعلی. شناسایی مفهوم, علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1399؛11(42 ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/410597/fa

    IEEE: کپی

    سیدرضا سیدجوادین، مجتبی بهرامی، محمدرحیم اسفیدانی، علی اکبر فرهنگی، و عباسعلی رستگار، “شناسایی مفهوم, علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 11، no. 42 ، pp. 1–18، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410597/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button