APA:
کپیقربی، سیده سمیه، اکبری اره کمری، محمد، و قاسمی نامقی، محمد. (1401). بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد). مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 111-129. SID. https://sid.ir/paper/410650/fa
Vancouver:
کپیقربی سیده سمیه، اکبری اره کمری محمد، قاسمی نامقی محمد. بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):111-129. Available from: https://sid.ir/paper/410650/fa
IEEE:
کپیسیده سمیه قربی، محمد اکبری اره کمری، و محمد قاسمی نامقی، “بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 111–129، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410650/fa