مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,110
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

854
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 129

چکیده

 با ظهور شبکه های اجتماعی, سبکی جدید در تعاملات و نحوه ارتباطات بشر در سراسر دنیا بوجود آمده است. این تغییر سبک در حوزه هایی مانند بازاریابی و رفتار مصرف کننده, منجر به تمرکز و توجه بیش از پیش به مشتری شده است. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار در شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها, توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد می باشد. روش نمونه گیری, تصادفی ساده است. تعداد نمونه در این پژوهش, 374 نفر مشخص شده است. ابزار مورد استفاده برای جمع آوری داده ها, پرسش نامه استاندارد می باشد؛ که روایی صوری و محتوایی آن مورد تایید اساتید و کارشناسان حوزه بازاریابی است. همچنین جهت تعیین روایی همگرا از روش میانگین واریانس استخراج شده استفاده شده است. برای محاسبه پایایی از آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شده است. جهت تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار معادلات ساختاری, پی ال اس استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهند که فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیم, مثبت و معناداری بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار و رضایت مشتری دارد. همچنین نتایج بررسی متغیرهای میانجی نیز نشان می دهند که تجربه مشتری و ارزش ادراک شده تاثیر مثبت و مستقیم بر رضایت مشتری دارند. از سوی دیگر بین متغیرهای هویت مشتری و رضایت مشتری ارتباط معناداری مشاهده نشده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قربی، سیده سمیه، اکبری اره کمری، محمد، و قاسمی نامقی، محمد. (1401). بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد). مدیریت بازاریابی، 17(54 )، 111-129. SID. https://sid.ir/paper/410650/fa

    Vancouver: کپی

    قربی سیده سمیه، اکبری اره کمری محمد، قاسمی نامقی محمد. بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1401؛17(54 ):111-129. Available from: https://sid.ir/paper/410650/fa

    IEEE: کپی

    سیده سمیه قربی، محمد اکبری اره کمری، و محمد قاسمی نامقی، “بررسی تاثیر فعالیت های بازراریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی ساز ایرانیان در شهر مشهد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 17، no. 54 ، pp. 111–129، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410650/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button