APA:
کپیرزمی، علیرضا، آزموده، معصومه، رضایی، اکبر، و هاشمی، تورج. (1399). اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های اضطراب, نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 13(52 )، 115-135. SID. https://sid.ir/paper/410739/fa
Vancouver:
کپیرزمی علیرضا، آزموده معصومه، رضایی اکبر، هاشمی تورج. اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های اضطراب, نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1399؛13(52 ):115-135. Available from: https://sid.ir/paper/410739/fa
IEEE:
کپیعلیرضا رزمی، معصومه آزموده، اکبر رضایی، و تورج هاشمی، “اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه های اضطراب, نارسایی توجه و مهارت های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی در تبریز،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 13، no. 52 ، pp. 115–135، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410739/fa