APA:
کپیبهاری، جعفر، و بهاری، شهلا. (1400). رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت, وفاداری و اعتماد مشتری, در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری، 9(18 )، 231-250. SID. https://sid.ir/paper/411059/fa
Vancouver:
کپیبهاری جعفر، بهاری شهلا. رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت, وفاداری و اعتماد مشتری, در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1400؛9(18 ):231-250. Available from: https://sid.ir/paper/411059/fa
IEEE:
کپیجعفر بهاری، و شهلا بهاری، “رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت, وفاداری و اعتماد مشتری, در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 9، no. 18 ، pp. 231–250، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411059/fa