مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

776
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

653
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی

صفحات

 صفحه شروع 247 | صفحه پایان 265

چکیده

 هدف از این تحقیق, ارایه مدلی برای توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی بر اساس نظریه داده بنیاد بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران بازاریابی, تولیدکنندگان پوشاک ورزشی داخلی و اساتید حوزه بازاریابی دانشگاه بودند. بدین منظور پس از مطالعه پیشینه تحقیق, مصاحبه های کیفی نیمه ساختارمند و عمیق با روش نمونه گیری هدفمند نظری انجام شد. مصاحبه ها تا رسیدن به مرحله اشباع نظری و شناسایی همه عوامل ادامه یافت (12=n). داده ها با استفاده از نرم افزار ان ویوو نسخه[1] 10 تحلیل شد. در طی سه مرحله (کدگذاری باز, محوری و گزینشی) 359 کد استخراج شد که با مقایسه و طبقه بندی کدهای مشابه, 221 مفهوم, 60 کد باز و 6 دسته کد محوری به دست آمد. نتایج پژوهش نشان داد تنوع و نوآوری در تولید محصول, برنامه ریزی راهبردی, انتخاب بازار هدف, رتبه بندی پوشاک ورزشی و طراحی متناسب با نیاز بازار در توسعه عمودی و به کارگیری فناوری روز در تولید محصولات نیز در توسعه افقی برند پوشاک ورزشی ایرانی تاثیرگذار است. در این زمینه دولت نیز می تواند با حمایت های مالی, پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره, وضع قوانین حمایتی, اصلاح قوانین مالیاتی و بیمه ای و جلوگیری از ورود پوشاک ورزشی قاچاق به کشور به توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی کمک کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قبادی، علی، شتاب بوشهری، ناهید، و خطیبی، امین. (1399). ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 19(47 )، 247-265. SID. https://sid.ir/paper/411533/fa

    Vancouver: کپی

    قبادی علی، شتاب بوشهری ناهید، خطیبی امین. ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1399؛19(47 ):247-265. Available from: https://sid.ir/paper/411533/fa

    IEEE: کپی

    علی قبادی، ناهید شتاب بوشهری، و امین خطیبی، “ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 19، no. 47 ، pp. 247–265، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411533/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button