APA:
کپیزبردست، محمدعلی، حسینی، محمدسلطان، و سلیمی، مهدی. (1399). نقش آشنایی مقصد در برندسازی ایران به عنوان مقصد گردشگری ورزشی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 19(49 )، 197-210. SID. https://sid.ir/paper/412374/fa
Vancouver:
کپیزبردست محمدعلی، حسینی محمدسلطان، سلیمی مهدی. نقش آشنایی مقصد در برندسازی ایران به عنوان مقصد گردشگری ورزشی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1399؛19(49 ):197-210. Available from: https://sid.ir/paper/412374/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی زبردست، محمدسلطان حسینی، و مهدی سلیمی، “نقش آشنایی مقصد در برندسازی ایران به عنوان مقصد گردشگری ورزشی،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 19، no. 49 ، pp. 197–210، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412374/fa