APA:
کپیباردل، محمد، و محمودی، فیروز. (1399). مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. اندیشه های نوین تربیتی، 16(1 )، 153-168. SID. https://sid.ir/paper/412664/fa
Vancouver:
کپیباردل محمد، محمودی فیروز. مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1399؛16(1 ):153-168. Available from: https://sid.ir/paper/412664/fa
IEEE:
کپیمحمد باردل، و فیروز محمودی، “مقایسه اثربخشی نقشه مفهومی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 16، no. 1 ، pp. 153–168، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412664/fa