APA:
کپیمحمودی، محسن، فروغی پور، حمید، آقایی، نجف، و نیکروان، محمد. (1400). ارتباط علی بازارگرایی با وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (ارائه مدلی برای باشگاه های بدن سازی). مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 20(52 )، 189-204. SID. https://sid.ir/paper/412773/fa
Vancouver:
کپیمحمودی محسن، فروغی پور حمید، آقایی نجف، نیکروان محمد. ارتباط علی بازارگرایی با وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (ارائه مدلی برای باشگاه های بدن سازی). مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1400؛20(52 ):189-204. Available from: https://sid.ir/paper/412773/fa
IEEE:
کپیمحسن محمودی، حمید فروغی پور، نجف آقایی، و محمد نیکروان، “ارتباط علی بازارگرایی با وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (ارائه مدلی برای باشگاه های بدن سازی)،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 20، no. 52 ، pp. 189–204، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412773/fa