APA:
کپیارسنجانی، متین، ضرغام حاجبی، مجید، و میرزاحسینی، حسن. (1399). اثربخشی مداخله ی اصلاح سوگیری شناختی بر کاهش سوگیری توجه دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(4 )، 325-334. SID. https://sid.ir/paper/413176/fa
Vancouver:
کپیارسنجانی متین، ضرغام حاجبی مجید، میرزاحسینی حسن. اثربخشی مداخله ی اصلاح سوگیری شناختی بر کاهش سوگیری توجه دانش آموزان دارای اضطراب امتحان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(4 ):325-334. Available from: https://sid.ir/paper/413176/fa
IEEE:
کپیمتین ارسنجانی، مجید ضرغام حاجبی، و حسن میرزاحسینی، “اثربخشی مداخله ی اصلاح سوگیری شناختی بر کاهش سوگیری توجه دانش آموزان دارای اضطراب امتحان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 4 ، pp. 325–334، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413176/fa